Nog eventjes en dan….is het zover! - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Debbie Boer - WaarBenJij.nu Nog eventjes en dan….is het zover! - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Debbie Boer - WaarBenJij.nu

Nog eventjes en dan….is het zover!

Door: Debbie

Blijf op de hoogte en volg Debbie

09 September 2014 | Nederland, Breukelen

Het is nu echt uren aftellen. Nog ongeveer 42 uur en dan is het donderdagochtend 08.45 uur en zit ik in het vliegtuig op weg naar Birmingham! Vandaar zal ik per bus naar Gloucester gaan, waar een taxi zal staan te wachten voor het allerlaatste stukje. Rond 15.00 uur kom ik dan op Redcliffe College aan. Ik kan bijna niet wachten voordat het zover is!

Het eerste weekend op Redcliffe College zal bestaan uit een gezellige maaltijd op donderdagavond, een introductiedag op vrijdag en een kerkdienst met alle studenten, de staf en familie op zondagochtend. Verder is het nog een beetje een verrassing hoe alles zal gaan verlopen, maar dat het leuk wordt daar ben ik van overtuigd!

Afgelopen weekend stond in het teken van afscheid nemen. Op zaterdagavond heb ik hier thuis tijdens een feestje afscheid genomen van een aantal buren, vrienden en familie. Het was een ontzettende leuke avond! Leuk dat jullie er allemaal waren en Laura: bedankt voor de lekkere gebakjes. Het was echt genieten! Zondagochtend heb ik in het Witte kerkje nog wat verteld over mijn reis naar Engeland en hoe ik heb gemerkt dat God de voorbereidingen heeft geleid Onze predikant Frank Schneider heeft heel mooi voor mij en mijn familie gebeden (zij moeten mij toch maar 3 maanden missen!) en ook heb ik van velen van jullie afscheid mogen nemen. Ik zie er naar uit om jullie in december allemaal weer te ontmoeten met een berg aan enthousiaste verhalen (waarvan jullie hier natuurlijk al een voorproefje zullen krijgen!)!

En nu…nu nog de allerlaatste dingetjes even regelen. Mijn koffers zijn zo goed als ingepakt en mijn eerste huiswerk is ook al afgerond (ja, dat begint meteen al!). Nog even genieten van mijn lieve familie en dan… is het tijd!

Zouden jullie mee willen bidden voor een goede reis en voor een goede start van mijn verblijf op Redcliffe College? En willen jullie God danken dat al het geld voor de reis op tijd is binnengekomen?

Tot het volgende blog!

Liefs, Debbie

• 09 September 2014 - 14:51

Jan Den Boer:

Lieve Debbie,

Wat hebben we de laatste dagen mooie momenten met elkaar gehad!

Ik wens je een heel goede reis en een gezegende en leerzame tijd op Redcliffe College toe en veel plezier!

Veel liefs,
    Papa

• 09 September 2014 - 15:40

Merel:

Superspannend joh!
    Zal voor je bidden en aan je denken tijdens je reis! Hoop dat je er erg van gaat genieten!
    Dikke knuffel!
    Merel

• 09 September 2014 - 16:14

Annemieke:

Beste Debbie,

Heel veel plezier en Gods zegen.
    Dat het maar een mooie periode mag worden!

Annemieke (Bakenlid)

• 09 September 2014 - 20:23

Rianne, Johan En Sabine:

Beste Debbie,

Wij wensen je het allerbeste en dat je straks terug kan kijken naar een leuke en leerzame tijd.
    Super spannend hoor! Heel veel plezier! Veel liefs Johan, Rianne en Sabine.

• 10 September 2014 - 10:28

Dorina:

Ik wens je een goede reis en een hele mooie tijd toe in Gloucester. Jou kennende ga je veel leren en meenemen. Je zit helemaal op je plek!
    Liefs,
    Dorina